Skip to content
Jälkimarkkinointi

Automatisoitu viestintä vapauttaa aikaasi ja tuo sinulle enemmän varauksia

Vellon jälkimarkkinoinnin avulla muistutat ja herätät nukkuvan asiakkaasi. Markkinoinnin automaatiotyökaluillamme saat enemmän varauksia kalenteriisi ja suuremman osallistujajoukon ryhmätunneillesi. Tämä tarkoittaa enemmän euroja kassaasi.

Vellossa markkinointi ja automatisoitu viestintä onnistuu sekä sähköpostitse että tekstiviestitse.

  • Muistuta. Vello muistuttaa asiakastasi automaattisesti tulevasta varauksesta. Myös hajamielisimmät asiakkaasi muistavat saapua paikalle ajoissa. Muistutustoiminnon avulla onnistut vähentämään no-show-varaukset jopa kokonaan!

  • Herätä nukkuva asiakas. Lähetä asiakkaallesi automaattinen "herättelyviesti", kun asiakkaan aiemmasta varauksesta on kulunut haluamasi aika. Tehostamalla viestiäsi alennuskoodilla, saat asiakkaasi palaamaan takaisin palveluidesi pariin.

Lisämyyntiä automatisoinnilla

Automatisoitu kampanjaetu sitouttaa ja tuo yrityksellesi lisämyyntiä

Nerokas tapamme yhdistää markkinoinnin automaatio osaksi ajanvarausta tuottaa sinulle jopa 12 % enemmän varauksia ja lisämyyntiä.

Vellossa voit liittää ajanvaraukseen kampanjaedun, jonka asiakkaasi voi hyödyntää ensimmäisen ajanvarauksensa jälkeen. Vello toimittaa kampanjaedun asiakkaalle automaattisesti puolestasi. Näin asiakkaasi tekee suurella todennäköisyydellä jatkovarauksen samantien, eikä asiakkaasi lipsu kilpailijoiden käsiin.

Kaikki automatisoidun viestinnän ominaisuudet

Varausvahvistukset

Varauksesta ja ryhmätunnille ilmoittautumisesta toimitetaan varausvahvistus automaattisesti. Halutessasi Vello voi viestiä myös työntekijälle uudesta asiakkaan tekemästä varauksesta.

Herätä nukkuva asiakas

Lähetä asiakkaallesi automaattinen "herättelyviesti", kun asiakkaan edellisestä varauksesta on riittävästi aikaa. Tehostamalla viestiäsi alennuskoodilla, saat asiakkaasi palaamaan takaisin palveluidesi pariin.

Peruutusvahvistukset

Varauksen tai osallistumisen peruutuksesta toimitetaan peruutusvahvistus automaattisesti. Halutessasi Vello voi viestiä myös työntekijälle uudesta asiakkaan tekemästä peruutuksesta.

Jonotuslistan viestintä

Ryhmätuntien osalta Vello vahvistaa asiakkaan osallistumisen tai liittämisen jonotuspaikalle. Kun jonotuslistalle oleva asiakkaasi saa paikan ryhmätunnilta, Vello tiedottaa tästä asiakasta automaattisesti.

Palautekyselyt

Toimintasi kehittämisen tueksi Vellon automatisoitu viestintä kattaa myös mahdollisuuden toimittaa asiakkaalle automatisoitu palautekysely varauksen jälkeen. Näin saat reaaliaikaista palautetta palveluidesi onnistumisesta.

Muistutukset

Vello muistuttaa asiakastasi automaattisesti tulevasta varauksesta. Myös hajamielisimmät asiakkaasi muistavat saapua paikalle ajoissa. Muistutusviestit voit asettaa lähetettäväksi sähköpostitse ja/tai tekstiviestitse.

Kampanjaviestintä

Vellossa voit liittää ajanvaraukseen kampanjaedun. Vello toimittaa kampanjaedun asiakkaalle automaattisesti puolestasi. Näin asiakkaasi tekee suurella todennäköisyydellä jatkovarauksen samantien, eikä asiakkaasi lipsu kilpailijoiden käsiin.

Ajastetut viestit

Hyödynnä Vellon ajastettuja viestejä automatisoituun viestintään asiakkaallesi. Vello liittää asiakkaasi automaattisesti viestintäpolulle ajanvarauksen yhteydessä. Sinä voit määritellä, kenelle, milloin ja mitä kanavaa pitkin viestit toimitetaan.

Viestintä ajanvarauksen yhteydessä

Liittämällä palveluillesi kuvauksen, voit viestiä asiakkaallesi palveluihisi liittyen ennen ajanvarausta. Kun asiakas on tehnyt varauksen, Vello voi vielä automatisoidusti lähettää asiakkaallesi haluamasi viestin esim. ovikoodin.